Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
po-ne 8:00-22:00
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Nakúpte ešte za 35 € a máte dopravu ZADARMO
Novinky
19.11.2019
Vernostný systém
Vernostný systém je spôsob ako obdarovať zaregistrovaných a verných zákazníkov. Jedná sa o zľavu z nákupu na našom e-shope Dajf.sk, ktorá sa vzťahuje... čítať celé
Zobraziť všetky novinky
Blog
24.02.2020
Čo je aromaterapia
V tomto článku sa budeme venovať čoraz viac známemu pojmu, ktorým je aromaterapia - histórii, súčastnosti ale predovšetkým jej rozmanitej využiteľnost... čítať celé
07.12.2019
Flo-pak BIO ako výplň zásielok
V tomto článku nahliadneme trošku pod pokrievku našej firmy a ukážeme vám, akú výplň do krabíc používame. čítať celé
16.11.2019
Význam čakier
Ako ste si už všimli, v našej ponuke sa vyskytuje niekoľko produktov s ozdobou čakier. V tomto článku sa pokúsime priblížiť Vám ich podstatu a význam. čítať celé
Zobraziť všetky články
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť.

Facebook
  1. Úvod
  2. Reklamačný protokol e-shop
Reklamačný protokol e-shop

Reklamačný protokol č.:....................../vyplní predávajúci/

Predávajúci: Josef Halama – Dajf, Vyhne 463, 966 02 Vyhne, IČO 52265901, e-mail: dajf@dajf.sk

 

a) Kupujúci:.................................................................................................................................................

b) Reklamovaný produkt: ………………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………………

c) Doklad o kúpe č.:.............................. d) Dátum zakúpenia produktu:………………………………

e)Dátum uplatnenia reklamácie:..................................................................................................................

f)Reklamované vady ......................................................................................................................................

...........................................................................................................................................................................

..........................................................................................................................................................................

Poučenie pre spotrebiteľa: Uvedené v Reklamačnom poriadku, bod 27.

g) Spotrebiteľ sa rozhodol a uplatňuje si právo na: □ riadne, včas a bezplatne odstránenie vady, □ výmena produktu, □ výmena súčasti produktu, □ výmena vadného produktu za bezvadný, □ zrušenie kúpnej zmluvy, □ primeraná zľava z ceny produktu. /spotrebiteľ označí jednu z uvedených možnosti/

h)Určenie spôsobu vybavenia reklamácie predávajúcim: □ ihneď, □ do 3 pracovných dní/jedná sa o zložitý prípad/, □ najneskôr do 30 dní od uplatnenia reklamácie /vyžaduje sa zložité technické zhodnotenie výrobku/

i)Vybavenie reklamácie: □ ihneď, □ reklamácia bude vybavená dňa:...............................

Kupujúci:............................................... Predávajúci:.............................................

/podpisy len v prípade uplatnenia reklamácie poštou/

j) Spôsob vybavenia reklamácie:

písomná výzva na prevzatie plnenia dňa....................

k)*Reklamácia uznaná: □ bezplatne odstránenie vady – oprava, □ výmena produktu, □ výmena súčasti produktu, □ výmena vadného produktu za bezvadný, □ zrušenie kúpnej zmluvy, □ primeraná zľava z ceny produktu..........% v hodnote...........eur,

l)*Reklamácia zamietnutá, dôvody:

………………………………………………………………………………………………………………

………………….…………………………………………………………………………………………..

………………………………………………………………………………………………………………



Dátum vybavenia reklamácie:…………………………………………….





Predávajúci:............................................. Kupujúci:...............................................

Novinky z nášho blogu

Čo je aromaterapia
24.02.2020
Čo je aromaterapia
V tomto článku sa budeme venovať čoraz viac známemu pojmu, ktorým je aromaterapia - histórii, súčastnosti ale predovšetkým jej rozmanitej využiteľnost... čítať celé
Flo-pak BIO ako výplň zásielok
07.12.2019
Flo-pak BIO ako výplň zásielok
V tomto článku nahliadneme trošku pod pokrievku našej firmy a ukážeme vám, akú výplň do krabíc používame. čítať celé
Význam čakier
16.11.2019
Význam čakier
Ako ste si už všimli, v našej ponuke sa vyskytuje niekoľko produktov s ozdobou čakier. V tomto článku sa pokúsime priblížiť Vám ich podstatu a význam. čítať celé
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk